Aku Tak Tahu Baca Al-Quran – Berkat Doa Di Depan Kaabah, Gadis Ini Berjaya Mengaji 25 Juzuk…

0

Bila dah ada di depan Kaabah tengok orang lain baca quran tapi diri sendiri tak dapat baca memang sedih tuhan saja tahu, waktu ni lah kita akan rasa menyesal dan menangis sebab tak belajar. Ikuti kisah gadis ni In sha ALLAH anda pun nak jadi macam dia ?

Perubahan itu satu kemestian. Dan kemestian itu tiada istilah terlambat didalamnya. Sebagai orang Islam kita seharusnya memperbaiki diri sendiri setiap hari untuk mencapai kenikmatan hidup sebenar.

Seperti perkongsian kali ini, membuka mata kami yang membaca. Tidak pandai mengaji bukan penghalang untuk gadis ini berubah dan belajar. Jadinya memang tiada istilah lambat untuk perbaiki diri. Yang penting usaha dan doa.

Merayu moga diterangkan hati

Loading...

Sumber : ezymeera Dipersilakan share jika bermanfaat untuk anda semua.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More